onsdag, december 12, 2007

Något slags rekord!

Jag har bara två julklappar kvar att köpa! T om farmors julklapp är fixad, den brukar jag verkligen komma på i sista sekund. Det är en prenumerering på en korsordstidning. Ja, jag kan avslöja det här för min farmor är inte särskilt frekvent besökare på denna blogg...

Men nu gäller det att inte släppa taget! Om jag går omkring här och är nöjd med de klappar jag har införskaffat så blir dt säkert så att jag springer omkring och stressar för de sista bara för att jag har varit för nöjd med mig själv. En 8-årig skånetjej och en 29-årig Kungsbackabo kvar bara...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, det kan vara jag det. Men det räcker att vi säger 20+, du vet. Vi behöver inte vara så exakta.

Anonym sa...

köp ngt billigt till den gammla kungbacka bon...

Anonym sa...

Christin, jag tror inte att det är dig hon menar. Hon menar Horst på backagatan vid den lila bron över Kungsbackaån.