lördag, mars 15, 2008

Seeeeemester!

Nu har jag semester! Imorgon åker Johan och jag ner till Spanien, skall bli galet skönt. Jag avslutade en hysterisk arbetsvecka med att jobba till nio igår kväll. Så jag är faktiskt värd en semester nu. Faktum är att jag vet inte hur jag skulle klara mig utan en semester nu!

Givetvis har vi inte packat mer inför flytten denna veckan heller... Men vi har faktiskt varit ganska duktiga, för vi har beställt ett sideboard, kollat ut vilka sängar vi skall köpa (YES, Johan gick med på två st 105 cm sängar, äntligen kan jag breda ut mig ordentligt!) och jag har beställt bredband. Man skall ju inte lägga ut sitt nya nummer till huset här kanske, men jag är GRYMT nöjd med det nya numret vi fick. Hör av er så får ni det :)

Vi skall gå up ap-tidigt imorgon, så ikväll är det mys som gäller med tidig sänggång. Vi kör en riktig Svenssonklassiker. Entrecote med potatisgratäng och vitlökssmör. Cappucinoglass till efterrätt. Och så skall vi kolla på Melodifestivalen till Johans enorma glädje. Han håller på Bengtzing.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vafals? Vad är det för en lögn? Jag hoppas att din gamla tonårsidol Christer Sjögren vinner med europalåten. Sen kan de lägga ner skiten.

Anonym sa...

Håller helt med dig johan!! vad gör man inte för att behålla lugnet!genom att lida sig igenom en hel kväll med ur usla låtar tur de finns rövin å mobiltbredband!! freddan

Anonym sa...

2 x 105, shit vad ni ska vräka er! Eller är der för att Viggo ska ha gott om plats?

L8 sa...

Ja, jag är verkligen så ledsen för att Christer inte vann...

Christin: Viggo skall få plats och givetvis de 15 barn vi tänker skaffa.

Anonym sa...

L8 har fått för sig att det skall ligga ett helt dagis i sängen. Jag trodde barn hade egna sängar.

Anonym sa...

Vad härligt att ni kommunicerar med varandra genom bloggen när ni är på semester.

Patrik sa...

Men vad tråkigt det blir när du är på semester ... jag saknar dina poster.

Kramizzzzzzzar a'la fjortis

Patrik sa...

Christin, din senaste kommentar ligger på No.1 av bra citat detta år.