fredag, augusti 24, 2007

Jag dricker bara på helgerna

I våras tog jag ett tungt beslut. Jag bestämde mig för att inte dricka på vardagarna. Mån-torsdag skall jag vara vit, under helgerna får jag dricka obegränsat. Jag har faktiskt hållt det riktigt bra. Jag är stolt över mig själv. Under semester var det givietvis annorlunda, då drack jag i stort sett varje dag. Men efter semestern har jag skärpt mig igen. Därför känns det ju som en enorm gjädje att få plocka fram vinglaset vid fredagslunchen, det riktigt pirrar i kroppen på mig!
Coca-cola är det godaste som finns!

5 kommentarer:

Anonym sa...

man kan säga att du en periodare...

Anonym sa...

Kämpa på Lotta!

Anonym sa...

Hej Lotta, var det inte i torsdags vi satt på Anglais med ett glas vitt i handen..?

L8 sa...

Jo precis, det var ju vin, och vin kan jag dricka alla dagar i veckan :)

Anonym sa...

Cola light livets vatten.... :o)