onsdag, augusti 01, 2007

Min läpp är hel

Jag har nog inte berättat att jag spräckte min läpp i Köpenhamn. Det hela skedde när jag i ett ganska onyktert tillstånd av någon anledning skulle köra pantomim, ni vet, kuben och sedan se ut som att man står och hänger i en bar som inte finns. När jag stog och hängde i den icke exixterande baren skulle jag krydda det lite extra (jag vet, inte alls likt mig...;) och kom då på tanken att jag skulle svaja rejält och vara gungig i benen. problemet var bara att jag redan var rätt svajig. Så jag tappade i detta okontrollerade ögonblick fattningen över mina ben och for som en projektil in i Johans axel och späckte läppen. Johan ojade sig över att han fick ont i axeln och jag stog som förlamad och sa tyst: Jag blöder.

Men det har läkt nu. Jag är hel igen.

Inga kommentarer: