tisdag, november 14, 2006

Framme

Nu bor jag i Stockholm. Dagen har bestått av att lasta och bära och lasta och bära och ... Jag är helt färdig och bara väntar på att få gå och lägga mig. Men allt har gått väldigt bra, vi var färdiglastade vid 12 och kom fram till Stockholm vid sex-tiden. Där mötte Johan och Tomas oss och lastade in lådorna i en väldig fart! Skönt att vara fyra som bär istället för två.

Vår nya fina bil gick som ett spjut! Jätteskön att köra och Viggo godkände bilen direkt genom att somna på rygg i baksätet. Givetvis hade jag lagt ut skyddande handdukar. Här ska inte bli några tassar i sätena!

Ikväll har vi faktiskt skålat i Champagne och ätit Thai-mat. Och tre lådor är redan uppackade. Och nu ska jag bar...zzzzzzzzzzzz

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejdå!

Anonym sa...

HEj Lotta!

Saknar dig här hos oss! Men kul att du ändå installrat dig i Sthlm nu. Ny bil och allt!

KRAM!

Jenny R

Anonym sa...

Kul att du är på plats...men jag fick faktiskt lite Viggoabstinens häromdan!

Jenny KF

L8 sa...

Saknar er också!

Ja nu fräser vi runt i vår nya, fina bil! :) Hade nog sovit i den om det inte hade varit så kallt ...

Ja, Jenny (KF), Viggoabstinens kommer jag också att lida av! Pappa och Viggo for hem med en tom flyttbil idag, det kändes lite jobbigt. Men jag kommer att se till att han är här uppe emellanåt. Han måste visa Östermalmshundarna hur en riktigt hund beter sig!