söndag, november 19, 2006

Oh, Paris!

Nu har är jag tillbaka i Svedala igen! Lite trött men fylld av fransk inspiration. Mamma och jag har varit i Paris sedan i torsdags kväll. Vi har ätit fantastiskt gott, druckit gott rött vin och shoppat! Några sevärdheter brydde vi oss inte om denna gången heller, men vi kom fram till att så här ska vi nog fortsätta, Paris 2 ggr per år är en utmärkt vana :)

Vad har jag då köpt? Jo, en jättefin buddah-staty i guld (ni får se bilden när jag hittat lådan som innhåller kamerasladden) en badrumsmatta och köksverktyg från Habitat, en body lotion samt delikatesser från Faushon (eller hur det stavas).

Imorgon gäller det! Första dagen på mitt nya jobb. Lite nervöst, skall strax gå och försöka hitta något som känns ok ut garderoben att ha på mig. Känns som att jag bara har gammalt och grått i garderoben nu, särskilt efter att man har sett alla fräscha fransyskor.

Nu blir det söndagsfilm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick fint på nya jobbet!

Och jag har sett den lilla röda pricken på kartan över Göteborg... Ruskigt nära där du bodde... Hahaha!

Anonym sa...

He he, kunde ju avslöja det innan jag slutade :) Tänk vad roligt man kan ha över makten av en liten röd prick!