söndag, november 12, 2006

Packa, packa, packa ...

Full fart. Festen igår blev jättebra, mycket folk på liten yta förvisso, men jag gillar ju när alla är hemma hos mig! Kvällens succé blev den lilla metallspindeln som man kan massera hårbottnen med. Maria var väl den som fick störst reaktion :) Jag fick riktigt fina presenter också! Ett speciellt tack till Mariette som jobbat hårt med foto-boken och Carin som gjorde en personlig ring och nyckelring! Jag är imponerad!

Idag har det varit full fart. Frukost på Egg & milk, men sedan har vi köpt dragkrok till en bil vi inte hade köpt, hämtat flyttlådor, budat på bil och packat. Om allt klaffar imorgon, måndag, så köper vi en saab! Röd så klart. Nu är jag helt slut så soffan och glassen väntar. Om jag hittar fram till frysen vill säga ...




1 kommentar:

Anonym sa...

Imorn ses vi baby! Jag tar emot med öppen famn. I'm a Saab-lover.