onsdag, november 01, 2006

Pysselkväll med tjejerna

Oj oj oj vad vi har pysslat idag. Vi var ett gäng tjejer som antingen jobbar eller har jobbat på Trigger som samlades ikväll och tryckte julkort, och andra "embossninggrejor". Mycket mysigt! Vi började dessutom kvällen med glögg för att senare glida över till en tapasbuffé med vin. Jag har nog aldrig börjat så tidigt med glöggen som i år. Jag har nog heller aldrig rapat så mycket vitlök.

Under kvällens gång fifflade tjejerna med något en bit bort, det visade sig sedan att de med Anna-Lenas hjälp hade gjort ett jättefint halsband som jag fick! Jag tackade och dum i huvudet som jag är uttryckte jag mig som en äkta ärke-klant. "Det här ska jag faktiskt använda". Man kan ju emigrera för mindre.

Efter att ha kört en snabb fusk-städning inför eventuell lägenhetsvisning imorgon ska jag nu krypa ner, helt färdigpysslad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dte är ju ungefär som när jag köpte raffsetet till dig och du utryckte dig "Guuud va praktiskt".

L8 sa...

Ja men det var det ju, jag behövde ju inte ens anstränga mig efter det... ;)